niedziela, 3 marca 2013

Kubuś i przyjaciele;)


Chyba każdy z nas ma swojego ulubionego bohatera z Kubusia Puchatka. Jak już wiecie ja mam słabość do Kłapouchego ;) A Wy? Tym razem powrót do dzieciństwa - do świata bajek;) Torcik 1 na urodziny pewnego małego szkraba;)








– A ty jak się masz? – spytał Puchatek.
– Nie bardzo się mam – odpowiedział Kłapouchy. – Już nie pamiętam czasów, żebym jakoś się miał. 





 – Prosiaczku, nie masz ani krzty odwagi!
– Niełatwo jest być odważnym – odparł Prosiaczek, lekko pociągając noskiem – kiedy jest się tylko Bardzo Małym Zwierzątkiem. 





 – Powiedz, Puchatku – rzekł wreszcie Prosiaczek – co ty mówisz, jak się budzisz z samego rana?
– Mówię: „Co też dziś będzie na śniadanie?” – odpowiedział Puchatek. – A co ty mówisz, Prosiaczku?
– Ja mówię: „Ciekaw jestem, co się dzisiaj wydarzy ciekawego”.
Puchatek skinął łebkiem w zamyśleniu.
– To na jedno wychodzi – powiedział.





- A czy one potrafią skakać tak daleko jak Kangury?
- Owszem odparł Tygrys jeśli mają ochotę.
- A czy one łażą po drzewach lepiej od Puchatka?
- O, łażenie po drzewach to jest coś, co Tygrysy najlepiej potrafią.
- A czy one potrafią fruwać? spytało Maleństwo.
- O, tak rzekł Tygrys to są bardzo dobrzy fruwacze. Tygrysy to sa okropnie dobrze, strasznie dobrzy fruwacze.












2 komentarze:

  1. Prosiaczeeeeeeeeeeeeek :D <3
    Cudowny torcik, jak zwykle:P

    Zaczynam się już powtarzać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń