sobota, 17 sierpnia 2013

Pink flower wedding cake




Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kolejny torcik z serii ślubnych. Uwielbiam torty które pozwalają mi poszaleć i dzięki Pannie młodej miałam taką możliwość;) Delikatne kwiaty w odcieniu brudnego różu ładnie kontrastują z perłową bielą tortu, a pręciki w kolorze fuksji dodają im uroku. Tort bardzo romantyczny, w stu procentach w moim stylu. A w środku moja ulubiona biała dama czyli owoce lata - maliny w musie z białej czekolady. Zapraszam serdecznie do galerii;)






















4 komentarze:

  1. Śliczny tort!
    Też taki chce:D kieeeedyś;)

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmm :D Bossski :D Strasznie mi się podoba :))) Już wiem, kto mi kiedyś upiecze torcika na ślub ;>:P :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej robisz konkurencje dla mojego kateringu:P i nie wiem komu teraz zlecic torcik:D



    Basia B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako gość weselny miałam przyjemność skosztować to "cacko" - był prze...prze...przepyszny :):):) uczta dla podniebienia i oczu :):):) tak 3maj kochana - jesteś wielka :) pozdrowienia :):):)

    OdpowiedzUsuń